SERVICIUL PUBLIC LOCAL COMUNITAR DE EVIDENTA A POPULATIEI 1 DECEMBRIE
TELEFON : 021 468 7036
PROGRAM DE FUNCTIONARE
PRIMIRI ACTE / ELIBERĂRI C.I |
DEPUNERI CERERI PENTRU:*PETIȚII*FURNIZĂRI DATE |
LUNI 09:00-13:30 |
08:00 – 09:00 / 13:30 – 16:30 |
MARTI 13:30-18:30 |
08:00 – 13:30 |
MIERCURI 09:00-13:30 |
08:00 – 09:00 / 13:30 – 16:30 |
JOI 13:30-16:30 |
08:00 – 13:30 |
VINERI 10:00-13:00 |
08:00 – 10:00 / 13:00 – 14:00 |
Termenul legal de eliberare a unui act de identitate este de 30 de zile și poate fi prelungit cu cel mult 15 zile.
– Termenul de eliberare a vizei de reședință – 3 zile, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare.
– Termenul de eliberare a cărții de identitate provizorii – 3 zile, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare.
Taxele de eliberare a carții de identitate si a carții de identitate provizorii se achita la serviciul Taxe si Impozite al Primariei 1 Decembrie.
Având în vedere contextul epidemiologic actual, vă comunicăm că plata taxei de eliberare a carții de identitate (7 lei) sau a carții de identitate provizorii (1 leu), se poate face si online in contul : RO96TREZ42121180250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov cât si in portalul https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public
Eliberarea sau schimbarea Cărții de Identitate se efectuează în următoarele situații:
- Prima dată, la împlinirea vârstei de 14 ani
- La expirarea termenului de valabilitate sau în cazul anulării
- În caz de furt
- În cazul distrugerii sau pierderii
- La schimbarea domiciliului, schimbarea denumirii străzii sau a renumerotării imobilelor, schimbarea sexului sau fizionomiei
- La modificarea numelui sau prenumelui titularului, sau prenumele părinților, data ori locul nașterii
- La schimbarea domiciliului din străinătate în România
- Eliberarea Cărții de Identitate provizorii cetățenilor Români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România
- Înscriere în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței (flotant)
Documente necesare
1. În atenția cetățenilor care se adresează serviciului public comunitar de evidență a persoanelor – click aici
2. Eliberarea actului de identitate la împlinirea vârstei de 14 ani – click aici
3. Eliberarea primului act de identitate după împlinirea vârstei de 18 ani – click aici
4. a) Eliberarea actului de identitate la expirarea termenului de valabilitate, modificarea datelor de stare civilă, anularea documentului, schimbarea sexului sau a fizionomiei – click aici
4. b) Eliberarea actului de identitate ca urmare a preschimbarii buletinelor de identitate – click aici
5. a) Eliberarea actului de identitate la schimbarea domiciliului- click aici
5. b) Eliberarea actului de identitate la schimbarea denumirii străzii sau a renumerotării imobilelor- click aici
6. Eliberarea actului de identitate la pierderea, furtul, distrugerea sau deteriorarea actului de identitate deținut anterior – click aici
7. Eliberarea cărții de identitate provizorii când persoana fizică nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărții de identitate – click aici
8. Eliberarea cărții de identitate la dobândirea cetățeniei române – click aici
9. Eliberarea actului de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România – click aici
10. Eliberarea cărții de identitate provizorie cetățenilor români cu domiciliul in străinătate, care locuiesc temporar in România – click aici
11. Înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței – click aici
12. Dovada adresei de domiciliu – click aici
13. Contravaloarea actelor de identitate – click aici
14. Dovada adresei de domiciliu/reședință – click aici
Informare privind eliberarea CĂRȚII ELECTRONICE DE IDENTITATE