SERVICIUL PUBLIC LOCAL COMUNITAR DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR 1 DECEMBRIE

                                                                                                                               

 

TELEFON : 021 468 70 36

E-mail : evidentapopulatiei@primaria1decembrie.ro

 

 

PROGRAM DE FUNCȚIONARE

PRIMIRI ACTE / ELIBERĂRI C.I

DEPUNERI CERERI PENTRU:

*PETIȚII

*FURNIZĂRI DATE

LUNI                    09:00-13:30

08:00 – 09:00  /  13:30 – 16:30

MARTI                13:30-18:30

08:00 – 13:30

MIERCURI          09:00-13:30

08:00 – 09:00  /  13:30 – 16:30

JOI                       13:30-16:30

08:00 – 13:30

VINERI

          (ELIBERĂRI ACTE  / C.I.)      10:00-13:00

08:00 – 10:00  /  13:00 – 14:00

 

Termenul legal de eliberare a unui act de identitate este de 30 de zile și poate fi prelungit cu cel mult 15 zile.

– Termenul de eliberare a vizei de reședință – 3 zile, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare.
– Termenul de eliberare a cărții de identitate provizorii – 3 zile, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare.

 

 

 

 

Taxele de eliberare a carții de identitate si a carții de identitate provizorii se achita la serviciul Taxe si Impozite al Primariei 1 Decembrie.

Având în vedere contextul epidemiologic actual, vă comunicăm că plata taxei de eliberare a carții de identitate (7 lei) sau a carții de identitate provizorii (1 leu), se poate face si online in contul : RO96TREZ42121180250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov cât si in portalul https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public

 

 

 

 

 

 

Eliberarea sau schimbarea Cărții de Identitate se efectuează în următoarele situații:

  1. Prima dată, la împlinirea vârstei de 14 ani
  2. La expirarea termenului de valabilitate sau în cazul anulării
  3. În caz de furt
  4. În cazul distrugerii sau pierderii
  5. La schimbarea domiciliului, schimbarea denumirii străzii sau a renumerotării imobilelor, schimbarea sexului sau fizionomiei
  6. La modificarea numelui sau prenumelui titularului, sau prenumele părinților, data ori locul nașterii
  7. La schimbarea domiciliului din străinătate în România
  8. Eliberarea Cărții de Identitate provizorii cetățenilor Români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România
  9. Înscriere în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței (flotant)

 

Documente necesare

 

Informare privind eliberarea CĂRȚII ELECTRONICE DE IDENTITATE