SERVICIUL PUBLIC LOCAL COMUNITAR DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR 1 DECEMBRIE
TELEFON : 021 468 70 36
E-mail : evidentapopulatiei@primaria1decembrie.ro
PROGRAM DE FUNCȚIONARE
PRIMIRI ACTE / ELIBERĂRI C.I |
DEPUNERI CERERI PENTRU:*PETIȚII*FURNIZĂRI DATE |
LUNI 09:00-13:30 |
08:00 – 09:00 / 13:30 – 16:30 |
MARTI 13:30-18:30 |
08:00 – 13:30 |
MIERCURI 09:00-13:30 |
08:00 – 09:00 / 13:30 – 16:30 |
JOI 13:30-16:30 |
08:00 – 13:30 |
VINERI(ELIBERĂRI ACTE / C.I.) 10:00-13:00 |
08:00 – 10:00 / 13:00 – 14:00 |
Termenul legal de eliberare a unui act de identitate este de 30 de zile și poate fi prelungit cu cel mult 15 zile.
– Termenul de eliberare a vizei de reședință – 3 zile, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare.
– Termenul de eliberare a cărții de identitate provizorii – 3 zile, dacă nu sunt necesare verificări suplimentare.
Taxele de eliberare a carții de identitate si a carții de identitate provizorii se achita la serviciul Taxe si Impozite al Primariei 1 Decembrie.
Având în vedere contextul epidemiologic actual, vă comunicăm că plata taxei de eliberare a carții de identitate (7 lei) sau a carții de identitate provizorii (1 leu), se poate face si online in contul : RO96TREZ42121180250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov cât si in portalul https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public
Eliberarea sau schimbarea Cărții de Identitate se efectuează în următoarele situații:
- Prima dată, la împlinirea vârstei de 14 ani
- La expirarea termenului de valabilitate sau în cazul anulării
- În caz de furt
- În cazul distrugerii sau pierderii
- La schimbarea domiciliului, schimbarea denumirii străzii sau a renumerotării imobilelor, schimbarea sexului sau fizionomiei
- La modificarea numelui sau prenumelui titularului, sau prenumele părinților, data ori locul nașterii
- La schimbarea domiciliului din străinătate în România
- Eliberarea Cărții de Identitate provizorii cetățenilor Români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România
- Înscriere în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței (flotant)
Documente necesare
-
Cadru legal
-
Eliberarea primei Cărți de Identitate la împlinirea vârstei de 14 ani
-
Eliberarea primului act de identitate după împlinirea vârstei de 18 ani
-
Eliberarea actului de identitate în cazurile prevăzute la art. 19 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
-
Eliberarea actului de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
-
Eliberarea cărţii de identitate provizorii (când persoana fizică nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate)
-
Eliberarea cărţii de identitate provizorii cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România
-
Înscrierea mențiunii de stabilire a reședinței în actul de identitate
-
Depunerea cererii sau, după caz,înmânarea actului de identitate pe bază de procură specială
-
Certificate de atestare a domiciliului și a cetățeniei
-
Dovada adresei de domiciliu/reședință
Informare privind eliberarea CĂRȚII ELECTRONICE DE IDENTITATE